Sltnnr bebekleri direkt güneş ışığına maruz bırakmamak gerekiyormuş. 1 yaşına kadar melanin diye bir madde varmış o bebeklerde yokmuş. Güneş kremi ile dışarı çıkın diye okudum. Bizde dün öyle bir hata yaptık sonra pişman oldum. Bir araştırın isterseniz sizde