Selenn0655 bebeğim yürüteci çok seviyor 6 aylık koştıra koştura heryere gidiyor dağıtıyor elleriyle tutuyor ve bişey fark ettim ayak basması çok sağlamlaştı çok sağlam basıyor asla oturmak yatmak istemiyor sürekli yürümek istiyor emeklesin istiyorum ama yere hiç yatmıyor ellerinden tutuyoruz yürüyor resmen koca insan gibi yürüyor adım atmayı öğrendi hızlı hızlıda gidiyor bence bunlar yürütecin yararları bizlerde hep yürüteçle büyüdük bi sorun yaşamadık