Eslim_sermin91 4 ay 21 günlük oglum viral enfeksiyon kapmış dün hastaneye gittik ilaç vermedi ateşi 39.9 dan düşüremediler serum taktılar yine düşmedi sadece macrol diye previyotik damla verdi ama atesiniz düşmüyor ishal de var öksürükte ne yapacagımı bilemedim
Amypond Eslim_sermin91 korkutmak istemem ama o muhtemelen corona. Doktor bana da viral enfeksiyon dedi aynı şikayetler vardı. %90 covid dedi ama test yaptırmayın her halükarda ilaç kullanamaz. Ağrı kesici ateş düşürücü filan verdi. Ateşini düşürdük. Ertesi gün ben ateşlendim. Test yaptırdım pozitif. Ertesi gün eşim… Bebeğim şuan iyi içinizi ferah tutun ama takip edin.
Seherliva29 Eslim_sermin91 geçen haftalarda bizde viral enfeksiyonu geçirdik sırtı ve karın bölgesi kızarıktı kızımın ve çok huysuz bizim ateşde 39,5 kadar çıkmıştı evde kendi yöntemlerimizle düşürdük doktorun verdiği antibiyotiği kullandık geçti. Geçmiş olsun sizede Allahım acil şifalar versin 🤲🏻
Eslim_sermin91 Amypond covit testine yönlendirdi ama covit bölümündeki doktor covitlik durumu yok deyip tekrar acile gittik ilaç falan vermediler
Eslim_sermin91 Seherliva29 bize hiç ilac vermediler kücük diye ates ve ishal var evden dısarıya da cıkmadık