Benim de kızım bu durumu yaşadı, 3 yaşları civarında bir kere kabız oldu daha sonrasında tekrsrdan yapmaktan hep korktu. Her tubaşet ihtiyacı geldiginde batttaniyr buldu altına sarıldı uyumak istedi çok tuttuç 1 yıla yakın sürdü. Önceleri üstüne düşüp önemsemedim. O aralar kardeşi çok ufaktı ve bbabam hasta vefat etti derken çok olauın farkına varamadım ben. Farkettiğim anda beslenmesine dikkat ettim konuştum, kabızlık şurubu kullandık. Hatta bazen çok tuttugu zamanlar poposu acımasın diye kabızlık fitili de kullandık. Dışkısı yumuşak yaptıkça düzene girdi. Şimdi 4.5 yaşında hala böyle gaz sancısı çekince bi korkar. Çok zor bir süreç sizi çok iyi anlıyorum. Benim kızım sölyeidkşeirmden anlıyordu, konuşuyor anlatıyordum korkmaması gerektiğini işte boşaltım sistemini felan anlattım yemek yediginde nasıl çıktığını o zaman daha çok rahatlıyordu. Bizim bu sürecin uzun sürmesinin sebebi artık alışkanlık haline getirmişti korkmasa da ben söylemeden hadi bak geldi farkındayım demeden yapmamasıydı oturtunca hemen yapıyordu. Bende pedagog gitmeyi çok düşünmüştüm. İnternetten baya araştırdım okudum ettim bir Şekilde hallettik. Ama eğer sizin kabızlık ilaçları ile kokrusu geçmezss mutlaka gidin..