AleynaNur228 5 gün önce 6. Ay aşısı olduk gitmeden yarim saat once calpol verdim .Oglumun bacagina igneyi batirdiginda kus gibi ottu yavrum 😔 asidan sonra ilk defa bacağı şişti oğlumun sanırım kendini sıktıgından oldu oda düzeliyor kolonyag ile panmusan yap dedi doktora götürdüm aşı olduktan 2 gün sonra. Ağrı yapıyor illaki huysuz miz mız oluyor birde disimiz cikti asi olcagi gune denk geldi tam da 2 3 gun cok mizmizdi calpol verdim rahatlattı çok şükür şuan iyiyiz