Nebihe kel kalmiyorsun hormonlar düzelince toparlayacak. Ama bioblas zeytinyağlı veya argan yağlı şampuan kullanmanı tavsiye ederim 4.yikamada toparlar dökülmeyi azaltır.
Bir ton verip pahalı şampuan alsan da dökülme tamamen bitmiyor bu dönemde çünkü