Defnem20 ben mayıs ayında corona geçirdim . Yaklask 6. Günde ciğerlerime indi. Hemen anlıyorsunuz zaten benim ileri dereceydi emziriyorum diye ilacı reddettm sütümün rengi yemyeşil olmustu zaten bebeğim tiksiniyordu bakınca anladım ki sütte elden gitmiş . Yani gece bir dk uyuyamıyorsunuz batmadan nefessizlikten ben kımıldayamıyordm adeta . Bir gram hava girmiyordu satürasyonla baktıklarında zaten oksijen iyice düşmüştü boğuluyomus gibi olup siddetli öksürükle ve nefes alamamayla belli ediyor kendini bide göğüs kısmımda cok agrı vardı