Defnem20 Kızlar koronayim 1 hafta oldu bende panik atakta var korkuyorum ciğerlerime iner diye emziriyorum ilaçta kullanamıyorum nasıl anlarız ciğere indiğini ya
Mora Defnem20 Öksürük nefes darlığı en belirgin özellik sonradan ciğerlerde batma ve derin nefeste sıkıntı oluyormuş çok geçmiş olsun
Woody Defnem20 hastaneye gidip akciğer tomografisi çektirwbilirsiniz ama emzirirken çektirilip çektirilmwmesi konusunda doktorlar fikir ayrılıgında. Bu nedenle baktırmadım ben.
Mduygum Defnem20 benim kuzenim korona oldu. O soylemisti sirt ustu yatinca nefes alamayip boguluyo gibi olunca cigere inmis oluyomus galiba. Buna benzer anlatmisti. Yanlis bilgi vermeyeyim ama.
gzm_42 Defnem20 bende 6 ay önce geçirdim yediğim içtiğim hatta su bile sanki zehir yemiş gibi oluyordum 3 hafta falan yemek yiyemedim hiç su bile çok acı geliyordu ciğerlerime inmiş lekeler vardı ama doktor hiçbir ilaç vermedi ben evde kendim tedavi ettim sağlığımı çocukta emzirdim elhamdülillah geçti
Fatmabkdmr Canım bende oldum bende öksürük var balgamla 😞 bitti karantina ama pazattesi bir göğüs dr gidicem bakalım. İnşallah inmemiştir bende emziriyorum. Çok geçmiş olsun bol c vitamini sarımsak tüket.
Woody Defnem20 bir de geçtikten sonra baktırın. Genelde öyle öneriliyor. Karşılaştırma açısından Ancak çok yoğun radyosyon.. Şikayetiniz yoksa yaptırmayın derim. Batm, öksürük, balgam, uzun sure koku almama, halsizlik, kemik ağrısı.. Normal hepsi
Defnem20 Woody aynen canım koku tat yok oksuruk balgam da var ama kendimi öyle ilk günler gibi hasta hissetmiyorum artık
Ceylanmmmd Bizde ailece olmıştuk ben ve çocuklarım hafif atlattık fakat eşim ağır geçirdi ciğerlere inmişti on gün hastanede yattı en belirgin hali gece aşırı öksürük vardı ciğerlere indiğinin belirtisiymiş gece öksürüğü , birde atlatsanız bile vücudun ciğerlerin temizlenmesi aylar sürermiş eşime doktor söylemişti
askbocusum_1 gzm_42 merhaba bende covid oldum ve ciğerime inmiş.emziiryorum üstelik.sizde süreç nasıl ilerledi neler yaptınız geçmesi için.doktor bana agumentin verdi
Ceylanmmmd Defnem20 inşaALLAH önemli bişey yoktur sizde hafif atlatırsınız su tüketmek çok önemli hafif sebze meyve ve çorba ağırlıklı beslenmek çok önemli ciğerlere inmediği halde zaman zaman öksürük ve nefes darlığı oldu bende de , çok geçmiş olsun, Rabbim şifalar versin inşaALLAH
gzm_42 Defnem20 bende ilk ateş oldu sonra aşırı halsizlik oldu koku alamadım bu daha sonradan cigerime inmiş yediğim içtiğim su bile zehir oldu ağzımda yemek yiyemedim su içerken bile ağzımın içindeki o iğrenç taddan igreniyordum icemiyordum ağzımın içini değişik bir acı sarmıştı hicbsyden tat tuz alamadım 3 hafta fln yemek yiyemedim ağzımın içindeki zehirden dolayı canım gittik Doktora doktor ciğerlerine inmiş lekeler var Dedi ilaç fln vermedi yolladı hatta daha 1 aydır yeni koku almaya başladım ben
Bebegmmm Benim akciğerlerin ağrıyor sanki iman tahtama bişey baskı yapiyomus gibi başladı 3 gündür boğaz ağrım var ve kendimi çok yorgun hissediyorum. Eklemlerim de ağrıyor bu belirtiler korona mi acaba ya .öksürük yok koku ve tat almada da problem yok
Defnem20 gzm_42 evet ya uzun sürüyormuş gelmesi rabbim şifa versin hepimize bir an önce canım. Sağol.