1tinybean zbd Hunharca sallamadığınız sürece bir zararı olacağını düşünmüyorum. Maalesef bebeğimin gaz sancıları yalnızca sallanarak geçtiği için sallamayla devam ediyoruz 3 aydır.
B123A_ zbd çok hızlı delı gıbi sallanmadogı sürece zararlı değil dıye okudum bu yerde hızlı sallamak travmaya neden oluyormuş
Sevdamavi zbd ben korkudan sallamıyorum cocukta sersemlik yapıyor ondan uykuya dalıyor diye okumuştum