Mom4775 bende cok korkuyorum bir kız annesi olarak.. Ama sanırım erkek annesi olsam da korkacaktım..
Dünya o kadar kirli, o kadar kötü ki sanki hiç bişey değişmeyecek, sanki bir gün o kadınlardan biri biz olacagız gibi.
Hoş biz olmasak ne fark eder ki bir yerlerde halen işkence gören, dayak yiyen, tecavüz edilen, öldürülen kadınlar var. Ve tüm bunlar cük’leri övülen kesim tarafından yapılıyor.
Bütün anneler aynı değil elbette genelleme yapamam ama erkek annesi olmakla övünen bir kadın topluluğu var malesef.
Adalet yerini bulmadıkca, insanlar birseylerin farkına varmadkca, yanlıs yetistirilen cocuklar var olmaya devam ettikce, bu düzene bir dur denmedikce malesef hersey bu sekilde devam edecek. Tecavüzcüsünü öldüren kadın müebbet alıp, tecavüz eden 3 yılda iyi halden salınırsa, bu ülkede kadın cinayetleri bitmeyecek.
Üzgünüm elden bisey gelmiyor ve en cok bu üzüyor.
Umarım değişir düzen, düzelir dünya..
Umudum yok belki ama inanmak istiyorum bir gün kadınların da yasama hakkını savunacak bir sistem geleceğine.
Belki birgün..