fanatikfenerli merhb bir ay önce yazmışsınız ama bende yazmak istedim,bebeğimde dogdugundan beri içe kayma vardi,rop muayenesi yapildi,çocuk doktoru baktı üç aydan sonra getirin dedi,4 ayda çocuk göz doktoruna goturdum sınırlar içinde dedi,5 aylık kontrolde çocuk doktoru dedi ki şaşılık var bebeğinde ama karşıdan bakınca gerçekten şaşi gibi duruyo özel docente götürdüm damlalali muayene yapıldı hipermetrop sınırlar içinde dendi ama kaymayı odaklason diye üç numara gözlük verdib günde yarım saat yaksa yeter dedi,dedim şasi gibi duruyo karşıdan bakınca biz buna japon gözü diyoruz dedi kafam allak bullak o kadar çok yazı okudum o kadar çok araştırdım ki üzülüyorum bide üstüne çok kötüyüm