Fnc o kadar çok çektim ki anlatamam ek gıdaya başlar işe başlayınca sıkıntı yaşamam dedim hiç öyle olmadı. Sevceği şeyler bulmayı dene ve elinle yedir ve bişeyleri karıştrmadan dene. Bende bnlar işe yaradı. Sabah kahvaltı yaptrcam diye peynir yumurta sarısı bıdı dıdı bişeyler karıştırıyodum asla yemiyodu bi gün tek vereyim bi dedim yedi şok oldum. Ben asla bwl yapamam diyodum saçma bile buluyodm ama kendi yemek istiyo resmn bnde artık izin veriyorm. Pütürlü yicek alışsın dedim asla kabul etmedi şuan meyveleri pankekleri kendisi damaklarında ezip yiyo ama çorbaları yemekleri pütürsüz. Benm ne istediğim önemli olmadı o kendi istediğini bna yaptırdı. Yavaş yavaş ilerledim şuan çorba içirebiliyorum ☺️ Yoğurdu genelde seviyo bebekler çok zor durumda kalırsam vücuduna bişi girsn dye avakadoyla yoğurdu karıştırıyodum. Çok besleyici bi meyveymiş içim rahatlıyodu valla ☺️ Sende bnları deneyebilirsin. Ben ilk adım elimle yedirmeyle başladm. Dişlerini kaşırken yoğurt yediriyodum mesela 🙈