Humeyra6554 bana verilen kağıttada 10 gün sonra muayene yazıyodu gittim karnıma baktılar ultrosonda alttan muayene bakalım mı dediler ben istemedim çünkü doğum sırasında bıkmıştım artık alttan muayeneye yaptırmak istemedim doktorda zorlamadı zaten sonra 40 çıkınca gel dedi ama bebeğim 2 aylık oldu gidemedim 9 dikişim vardı hepsi kendiliğinden düştü bi sıkıntımda yok idrarda yanma falan dikiş yerinde şişlik onyğzden gitmem diye düşünüyorum ama ağdet olmadım belki onun için giderim bi problem var mı yok mu diye