Kumsi Ben de misafir olarak bulunduğum ilde ailemin aile hekimine gittim verem aşısı ile birlikte rota da yaptıralım diye. Doktor, o aşı için çocuk doktorundan reçete yazdırmanız gerekiyor dedi. Bir de gittim randevu aldım. Çocuk doktoruna gidip reçete yazdırtıp eczaneden aşıyı aldım. Çevremdekilerse direkt eczaneden aldıklarını söylediler. Eczaneye reçetesiz gitsem de alabilirdim oysa ki. Uğraşmış oldum.