Ela7272 açıkcası ben hiç düşünmemiştim reflüyü boğazında kalıyordu emerken birde kusuyordu doktor bunun yanında işte hıçkırık emdikten sonra boğazında kalmış gibi öksürük ve emmeyi bırakıp kafasını esnetiyor mu dedi evet dedim reflü o dedi ben hiç reflüden şüphelenmemiştim yani