Merhaba,bu biberon reddettme benim de başıma geldi.akışına bıraktım.aç olunca illaki yiyor sadece siz sakin olun hemen anlıyor bebişler.bir de ninni veya şarkı söylerseniz yedirken etkili olacaktır.bunlar benim yaptıklarım .şükür 1 2 haftaya düzeldi.