Elifffff Aslen konyaliyim ama 8 aydır manisada yaşıyordum şimdi konyaya tekrar dönüş yapacam ve korunma yöntemi olarak kola implant yapan doktor varmi acaba. Bilen varmı
Deletedmom006 Elifffff ben onu cok dusundum ama doktorum kesinlikle onermedi. Hormon veriyor sonucta vucuda zararli dedi😒
Elifffff Deletedmom006 kullananlar dan sıkıntı olmadığını gördüm de doktora danışmak istedim ama konyada yapan varmi hiç bilmiyorum
Mmmxray Hmmmmm şurada kalayım bende yeni Doğum yaptım 40 çıktı düşünüyorum bu hafta dr gidip görüşeceğim
Selensahins Alyamelis katılıyorum. Her konuda bilgisine danışılabilecek mükemmel bir doktor. Mustafa Beye danışmalısın bence de canım