Haticeesarp Kızlar merhaba. 4 ay önce doğum yaptım. Regli 40 ım çıktıktan sonra hemen oldum. Bu ay da reglim 10 günden fazla sürdü böyle bi durumla karşılaşan var Mı acaba ?