ElifTGM Kızlar bebişim 3 haftalık. philips avent 0-6 ay emzik aldım. Dudağı emziğin üst kısmının oyuntulu yerine çıkıyor. Kıpkırmızı oluyor dudağı. Neden böyle oluyor? Ve böylr olmaması için ne yapılır?
AtaVeAnnesii ElifTGM canim yerim o duduagi ben❤️😌 benimkide avent ama ultra air boyle bi sknti olmamisti kuzum bunu bilemedim🥺
elifinannesi95 ElifTGM canım benim kızımda da olmuştu bende kızıma verdim 0 6 ay için olandan büyük geldi üst kısmı kestim kestiğim kısmı yaktım verdim bi süre yani üst kısmı daha küçük bi emzik aldım onu verdim bence değiştir sen başka al
ElifTGM AtaVeAnnesii ay evet kuzum daha farklı senin dediğin. Ben eşime avent dedim diye almıştı ne bilelim biz ultra airi air softu🙈
ElifTGM Eminerd Ozcskrl ErkekkAnnesii Dorukmomy bende ultra air alayım o zaman. O bu şekilde değil dimi yani dudakta kızarıklık yapmaz dimi. Birde bebeğimin dudağıda büyük ondanda olmuş olabilir mi?
Ozcskrl Ultra air kullanıyoruz doğdugu gün verdim. Hiç böyle bi problem yasamadık. Fazla oyuntulu. Bebişemuygun değil bence değiştirin 😕
Eminerd ElifTGM ultra airin de 6-18 aylığı piyasada yok olanda 200 liraya satıyor. Böyle bi sıkıntısı var. O yüzden 15 gün sonra başka markaya geçicez mecbur 🤷🏻♀️
nursocum ElifTGM ay yerim senin pamuk tenini 🥰🥰🥰💖 konudan çok saptım aşkım. Bak diğer modeller var ondan al benim oğlum hala vazgeçemiyor o modelden air olanı
ElifTGM nursocum çok pamuk çokkk🥰🥰🥰 bende air olanı alcam kuzum bunun üstüne çıkıyo köfte dudakları. bunara konuyla alakasız ama şu kalın yazma bir önceki metinden biryeri alıntılayıp crvaplama falan nasıl yapılıyor aşkım
nursocum ElifTGM ahahahha yemin ederim milyonlarca yürek tek soru bu nasıl yapılıyor 😂😂 h harfi varya şu altta ona basıp yazıyorum 😘