Berra
Mrb arkadaşlar kızım ayın 12 de 9 aylık olacak emeklemıyor . Ellerını tutunca cok hızlı adımlar atıyor . Sorum şu 8 aylık oldu olalı herseyden sıkılıyor oyuncaklarıyla 3 dakıka oynuyoruz. Hep bır memnunıyetsız ıse basladım gelınce yorgun oluyorum oynuyorum 3 gün gıdıyorum. Yanı 4 gün birlıkteyız ve baya ilgileniyorum. Annemelere gıdıyoruz 2 saat ıyı ordada yıne mızmızlanmaya başlıyor hemen sıkılıyor. Sız nasıl oyunlar oynuyorsunuz. Ve bu aralar uykuya resmen dırenıyor uyumuyor. Cok zor gecıyor sızde durumlar nasıl?
Uzaymekiii
Kızım 9 ay 3 günlük eğitici halkalarla topla oynamayı çok seviyor kitap okuyoruz birlikte sayfa çevirmeyi öğrendi sürekli sayfa çeviriyo. Müzik açıp dans ediyoruz. Emeklemiyo sürünüyo o yüzden beni biraz zorluyo eşyaların altından topluyorum🤷🏻♀️ Kalabalıktan hoşlanmıyo evini ve bizimle vakit geçirmek istiyo o yüzden misafir ve misafirlik bizim için eziyet😕 dediğiniz gibi elinden tutunca hızlı hızlı yürüyo o yüzden de hep bi ayağa kalkalım yürüyelim çabası var inşallah bi an önce yürür🙏🏼😂 allah kolaylık versin hepimize🙏🏼