Kızlar oğlum 3 ay 22 günlük sütüm az oldugu için mamaya başlamak istedim bugun aptamil 1 numara aldım ama asla emmiyo biberonu mananın tadını sevdi ama biberon ememiyo çiğniyo gibi anlamadım bi türlü kafayı yicem biye böyle oluyo emzikte de öyleydi tutmadı çiğniyo gibi yapıyo napmalıyım biberonu tutması için