Kızlar 11 aylık kızım var Dikişlerim şişti ama bundan bir ay önce de şişmişti biraz kanaması oldu ben sivilce sandım bugün yine şişti banyoya gittin bakmak istedim beyaz ufacık bir iltihap gördüm sıkayım dedim bu arada normal doğum yaptım Avucumun İçine bir kase kadar iltihap boşaldı şok oldum sizce kadın doğuma mı gitmeliyim yoksa cerraha mı kıl dönmesi olmaİhtimali sizce var mı ya da enfeksiyon mu kaptı