9 aylık olacak 2 gün sonra benimde aklıma takılan bu. Ben hem mama veriyorum hem istediği zaman emiyor sütüm az diye mama veriyorum neyse gece uykusu düzenimiz yok ne zaman uykusu gelirse o zaman 180 ml mama veriyorum gece çok sık uyanıyor meme için emiyor mu emmiyor mu bilmiyorum doğrusu sonra sabah kahvaltı yapıyoruz öğlen ilk uyku öncesi 120 150 ml mama veriyorum (kahvaltı yapmadiysa doğru düzgün) bidaha gün içinde bir şey yemediyse veriyorum mama yediyse bidaha gece veriyorum yani gunde 2 maksimum extrem sebeplerle 3 oluyor çok mu ki bilemedim. Pazartesi doktora gideceğiz bakalım soracağım hepsini