kayrasmom_1 Kızlar bebeğim suyu hiç sevmiyor biberonla kaşıkla bardakla denedim 1 2 kaşıktan sonra püskürtüyo. Biberonla hiç içmiyor bardakla da üstüne döküyor ben vermeyi deneyince boğazına kaçıyor ne yapmalıyım. Bu arada mamaya besleniyor
Morfrenk kayrasmom_1 suyuna meyvelerin suyundan sıkarak biraz tatlandırın renklendirin, tatsız şeylere alışık değiller 🌼
LilyaBn kayrasmom_1 pipetli suluk alıp deneseniz belki sever değişik olduğu için. Pipetli olmasada biberonla değilde ona mutlaka alıştırma bardağı gibi bir şey alın🌸
Berenalp kayrasmom_1 benimkide icmezdi pipetli bardaklarda aldım şimdi su kuşu oldu istersen birde onu dene
Dorukmomy kayrasmom_1 bardakla vermeye devam et alışıyor bi süre sonra bırak döksün önemli değil boğaza kaçmaması için az az ver kontrollü oyun yaparak içmeyi öğrenir
Morfrenk kayrasmom_1 100 ml diyebiliriz ama sevmiyorsa yavaş yavaş artar tabi bir günde hemen 100 ml başlamayın
kayrasmom_1 Morfrenk ciddimisin🤯 bizimki 20 cc zorla içiyo Ayy çok stres oldum şuan. Zaten kabızlık tan hemoroid oldu 😔😔😔😔😔
Berenalp kayrasmom_1 8 aylıktı aldım bir haftada alıştı şimdi günde 2_3 kere dolduruyorum bardağını 13 aylık olduk
Morfrenk kayrasmom_1 evet su içmeyince olabiliyor, sıkma canını havalar ısınıyor az kaldı bak lıkır lıkır içer o zaman ☺️
kayrasmom_1 Dorukmomy my cey in bardakları var ama ağzına dikiyor boğazına kaçıyor ben veriyorum yavaş yavaş yine kaçıyor anlamadım 🤔
Dorukmomy kayrasmom_1 şahsen ben çay bardağında veriyorum az az bazen oyun yaptığı içi.ön bizimde kaçıyor ama olur bunlar zamanla alışacaklar