Kızlar sezaryen yerim ameliyattan bir hafta sonra şişti kızardı ve iltihap topladı. Daha sonra o yapışkan dikiş biraz açıldı ve ordan iltihap aktı. Antibiyotik kullanmak zorunda kaldım 😞Şimdi o dikiş kapandı ama orda hala hafif sertlik ve şişlik var. Acaba orda hala iltihap mı var bilmiyorum. Böyle bi durumla karşılaşan varsa yardımcı olabilir mi?