sevimakyl Hanımlar yarın yurt dışına çıkıyoruz ani bir karar oldu😒 Mayıs’ta kzımın 9.ay aşısı var ama büyük ihtimalle o zamana kadar dönemeyecz.Yani başka bir ayda yapılıyor mu yoksa sadece 9.ay da mı yapılıyor lütfen bilgisi olan varsa yardımcı olsun
Balkupum2505 sevimakyl 1 yasinda yapiliyo bize öyle soyledi saglik ocagi yani 9 ayda olmadik 1 yasinda olcaz