bebisanne Yenidoğan aparatsız kullanabılır mıyım sizce 3 aylık bebegım ? İlla aparata ihtiyaç var mı kullanmak için 3 aylığız
Ayb bebisanne aldığınız kanguruya göre değişir bazılarında aparata ihtiyaç yok ama bazıları aparataız kullanılmaz
Ftmsnny bebisanne İlkay kanguruyu yenidoğan aparatı ile kullanıyorum. Firmayada sordum 7 kilonun altına aparatsız kullanımı önermiyoruz dediler. Ki aparatsız denediğimde de bebek çok aşağıda kalıyor
Sltnnr Kilosuna göre de değişir aslında iri bebek ise . Yenidoğan aparatına sigmiyordu benimki doktorumuza danışıp ona göre kullandik
Sltnnr Ftmsnny doktorumuz öpücük mesafesi yeterlidir demişti bize . Bebeğinizin başını egilmeden opebiliyorsaniz yüksekliği uygundur.😘