Mom081 Arkadaslar bebegim dogduktan sonra dr kan grubu e nabizdan gorebilirsiniz dedi enabizimda yazmıyor nereden ogrendiniz
Gokcemsii Mom081 aşı kartı verilmedi mi onda yazıyor normalde. E nabızda da tahlillerim kısmından görebilirsiniz. Doğduktan sonra kan grubu için tahlil yapılmıştır.
EsraVolkan Mom081 bebek yeni doğduğunda TC kimlik numarası olmaz ki e-nabızda gözüksün. Bize hastaneden kitapçık gibi bir şey vermişlerdi yapılan aşıları falan yazan orda yazıyordu. Ben A-, oğlum B+. Sanki babası doğurdu. Kanımız bari benzeseydi.🤣
Bebegimm1 Mom081 hastaneden ciktiginizda bebekle ilgili kagit veya defter vermeleri gerekli orda yaziyor bizde hem kagitta hemde defterinde yaziyor kan grubu
[silindi] Bizim iki oğlumda kart verdiler diğer 2 bebeğimde doğum defterinde yazıyor.Hic e devletten bakmadık.