Mom081 benim ilk oğlumda hiç emziremedim göğüs yarası ileri derecede oldu ameliyat oldum bunun tek nedeni bilgisizliğimden oldu. İkinci çocukta öyle korktum ki yine aynısı olacak diye hamileyken 8 aylıkken krem kullanmaya başladım. Doğum yaptıktan sonra hafif acı ile emzirdim ama yara olmadı. 45 günlük olduk şimdi bile ara ara acıyor ama yara olmadığı için çok mutluyum