Merhaba anneler bebeğim geçen ay çok emmediği için ve meme reddi olduğu için sanırım çok az kilo almıştı (250 - 300 gr civarı bir ayda) o yüzden doktorum bu mamayı önerdi ben de kullanmaya başladım ama bebeğime bunu içirince sütüm boşa gitmeye başladı mama verip sütümü buzlağa atmış oluyorum resmen. Çünkü fazlasını içemiyor. Yine eski usul sadece anne sütü ile beslesem acaba bu sefer yine gelişemez diye korkuyorum zaten sağarak içiriyorum ama tamamen anne sütü verdikten sonra bu mamayı takviye yapınca uzun süre tok tutuyor sütüm boşa gidiyor az anne sütü almış oluyor sizce ne yapayım? Bebeğim 4.5 aylık