@anneebru0624#
AntiFilozof Arkadaşım kullanmıştı meme reddi yaşamadı çok memnundu. Sonra ben aldım arkadaşımdan aynı biberonu bir türlü ya ben oturtamadım ya da biberon damlatmaya başlamıştı kullanamadım. İnternette de çok yorum okudum damlatma yapıyor diye. Kaynatmayın diyenler de var. Ama arkadaşım damlatma sorunu yaşamamıştı hiç kullanırken. Belki zamanla deforme oluyordur ya da ben otutturamadım parçaları. Her seferinde uğraşmak da istemedim kullanmadım. Calma ile böyle bir tecrübem oldu:)