Nildailay haftada 1 öğün avuç içi kadar bile yese yeterli dediler bize, balık yağlarındaki katkı maddelerinin çok fazla olduğunu 3 yaştan önce bebeklerin bunu tölere edemediği söylediler. Yeğenim hiç balık tüketmediği halde bol bol ceviz badem verin ama balık yağı asla dediler…karar sizin tabi