afraninannesii Bence kilosu gayet normal, benim oğlumda o aylarda bu kilolardaydı, 3 farklı doktor denedim, kilo bakımından değil, alerjimiz vardı bizim ondan.
Hiçbiri de kilosu az demedi.
Sağlığı yerindeyse dert etmeyin, büyüdükçe kilo alımları yavaşlıyor zaten.