Merhaba sevgili anneler benim 2 yaşında bir oğlum var el tırnaklarınin kenarından derisi kalkıyor sık sık tırnak makası ile kesiyorum ama acıyor yine de sonra oraya limon portakal domatesli filan değince çok yanıyor diye ağlıyor. Neden olabilir bu durum. Tırnak kırılması vitaminsizlik belirtisidir diye biliyorum ama bu durum neden olur bilmiyorum. Sadece öyle olunca nemlendirici sürüyorum başka nasıl bir önlem alınabilir yardımcı olursanız sevinirim 🌸