Kendini bu kadar harap etmeye değer mi? Hayır yani sonuç değişecek olsa, sütün dolup taşacak olsa, eyvallah. Sabah akşam ağla, üzül.
Yetmiyorsa yetmiyor tatlım. Senin canın sağ olsun. Elinden geleni yaptığına eminim bi anne olarak. Bundan sonrasına direnmemek gerekiyor. Sütün bebeğini doyuracak kadar olsaydı iyiydi elbet. Ama tüm çabalarına rağmen olmamış. Bu durumu kabullenmek ve önüne bakman gerek artık. Bebeğin her türlü doyar. Ruhumuza bişey olmasın.. 🙃🌺