Bebeğim 2. 5 aylık. Son 2 haftadır bitti dedik gaz sancısı çünkü krizleri tutmuyordu gazını da kendi çıkarıyordu (kimyon içiyordum belki de ondan). Öyle ki gaz damlalarını bıraksak mı artık diye düşünüyorduk ama son 2 gündür aman allahım 1 aylık bebek gibi yine gaz krizlerine girmeye başladı 🤦♀️ ıkınıyor sıkınıyor çığlık çığlığa zor sakinleşiyor. Bu dönemde başına gelen var mı 😪 biliyorum 3 ay gibi bitiyor deniyor ama artık hiç umudum kalmadı tüketti beni bu gaz 😫