Hayırlı akşamlar doğumdan sonra hiç terlemeyen ben ter sorunu yaşıyorum sanırım kilomdan kaynaklıda olabilir 52 lerden 62 lere çıkdım
yazın gelmesi en büyük kabus
birde antalyadayım siyah ve beyaz giymekden bıkmış durumdayım kıyafetimdeki o ıslak görüntüden nefret ediyor ve çekiniyorum
Koltuk altı kısımlarına ped koyuyorum ama yinede oluyor birde kalın askılı giydiğimde ped koyma imkanı olmuyor
bunun için ne yapabilirim çözüm öneriniz var mıdır
Cidden usandım siyah beyaz giyinmekden