Selam anneler 🙋🏻♀️
Oğlum 11 aylık ve ayakkabı almak istiyorum.
LC-WAIKIKI den ilk adım ayakkabısı kullanan var mı? Tavsiye eder misiniz? Ordan bi model çok beğendim de.. Doğum gününde de kullancam rengi falan tam aradığım gibii 😅
Şimdi Viccocular gelip Vicco kullan diyebilir ama ben alternatif arıyorum 🤷🏻♀️