HaticeY benim kızım kendi belli etti zaten 2 uyku istediğini. 6.5 aylık 6 aya kadar 2 saatte bi yatağına yatırırdım uyurdu birkaç gün yattığında uyuması yarım saat 45 dk attı. O günden sonra 3 saatte bir yatırmaya başladım 2 uykuya düştü zaten kendiliğinden. Bebeğinizin isteklerini takip edin onlar yönlendiriyo bence