kaymakliekmekkadayifi Kizlar evde aspiratorum falan hic biseyim yok sanki bebegimin burnu tikali gibi 10 gunluk bu arada. Siz neler yapiyorsunuz aspirator serum fizyolojik falan haric
Morcivert061 kaymakliekmekkadayifi bana serum fizyolojik vermişti doktor nasıl yapacağımı o kadar anlamamıstımki tekrar gittim doktora. Şırıngaya çekti serum fizyolojiği hızlıca bi burnundan sıktı hemen ters çevirdi sırtına vurdu diğer burnundan çıktı açıldı burnu. Yapamam dedim ama snra alıştım. Ama bi süre sonra şırıngayla azcık burnuna sıkıp aspiratörle çekmeye başladım o daha kolay geldi
Alya_Duha kaymakliekmekkadayifi ben enjektorle burnuna serum sıkıyorum cok guzel aciliyor tabi bebeek icinde senin icinde zor bir uygulama
YazarAnne Benim bebeğim 1 aylık daha bizde de aspiratör vardı fakat bugün doktorla konuştuğumda sakın kullanmayın dedi, serum fizyolojik verdi. Onun dışında sağlık ocağındaki hemşireler anne sütünü kullanabilirsin demişti.
sdyrnkgn Kagansmother mukozasına zarar veriyor aspiratör. hele ki çok güçlü nefesle çekmek çok zararlı. Doktorlar bu nedenle önermiyor
burcu1234 Kagansmother banada söyledi doktorumuz çok mecbur kalmadıkça kullanma burun mukozasını bozar diye
YazarAnne Sanırım burun mukozasının bozulmasına sebebiyet veriyormuş önermiyorum dedi. Bende araştırdığımda öyle okumuştum o yüzden evdekini hiç kullanamadım
kaymakliekmekkadayifi burcu1234 1 damla bi delige 1 damla diger delige olacak sekilde dimi ? Bide genzine kacmaz mi sut ya
kaymakliekmekkadayifi Morcivert061 ay oda cok zor bi islem ama su an elimde hic bri yok o yuzden su anlik bir cozume ihtiyacim var
kaymakliekmekkadayifi Alya_Duha evet cok zor bi uygulamaya benziyor. Birde su an icin elimde yok pazartesiye kadarda temin edemem ama su anlik bir cozum gerekli aslinda
Daffimomm Ben güzelce banyo yaptırdıktan sonra minik toplu iğnenin arkası ile temizliyorum çokta iyi oluyor banyo buharı baya iyi geliyor banyoya götürmeden duvarlara bile kaynar su döküyorum hamam gibi oluooo:)
Dmtylz Kuzum geçmiş olsun ben çok çektim o konudan serum fizyolojik kullandık daha sonra şırıngaya çekip kullandık doktor önerisi ile sizinki daha çok küçük en iyisi anne sütü
fatimaozel kaymakliekmekkadayifi banyo yaptırabilirsin rahatlayıp burnu açılır onun dışında ne olur bilemedim. ben serum ve şırınga ile temizliyorum
AnnesininUmutu kaymakliekmekkadayifi Evde bişey yoksa banyodan sonra rulo havludan 2 yaprak kopar katla 1 tarafını sivrilt ve deliklere sokarak temizleyebilirsin. Ama evde serum fizyolojik ve aspiratör bulundur derim en iyi çözüm bunlar. Bebeklerin burun delikleri çok dar ve tıkanıklık çok etkiliyor özellikle de uykularını. O rahatlarsa sen de rahatlarsın 😊
kaymakliekmekkadayifi AnnesininUmutu gobegi dusmedi daha o yuzden banyo yaptiramiyorum :( mutlaka alicam ama almaya fırsatımız olmadi bi turlu esimin is saati eczane saatlerine uymadi e ben disari cikamiyorum bebekle alamadik kaldi oyle
Hosgeldin Valla ben gecen yaptim aspiratörlede cektim bildigin sumuk cikti sadece serumla o cikmazdi 😂