Bebeğim 8 aylıkken bir çok kelime söylüyordu ama 1 yaşını girdiğinden beri pek söylemiyor ismini söylediğimizde çopunlukla bakmıyor yürüyebiliyor birhaftadır kendi etrafında dönüyor kafasını sallıyor erken yürüdü erken apaladı herşey iyiydi nırmal mi şuan bu yaptıkları sizinkiler istediği şeyi parmağıyla gösterebiliyormu???