Mevamm58 Kızlar iki gündür bebeğim aşırı ağlıyor 5 aylık olmasına 6 gün var niye böyle oldu anlamadım emmiyor zar zor emziriyorum, aç ama emmiyor ve daha çok ağlıyor başka bişey de yemiyor 😔 napcam bilmiyorum
Birceninannesi Mevamm58 ayy bu şey değil mi benim kızım🤦🏻♀️ 5 ay 7 günlük yaklaşık 2 haftadır bahsettiğiniz şeyleri yaşıyoruz bu hafta hat safhada bugun sadece 3 kez emdi mesela o da kavga dövüş🙄 dün kontrolümüz vardı doktorumuz bu ayda olabileceğini normal olduğunu gece ve gündüz 8 saate kadar aç kalabileceğini ve ısrar etmemem gerektiğini söyledi. Söyledi de ana yüreği dayanmıyordu işte🥴
GameOver Mevamm58 benim kızımda öyleydi emzirme pozisyonunu değiştirmeyi deneyin ben çözümü öyle buldum
Ozzey Mevamm58 atak döneminde olabilir mi , bizdr aynı durumları yaşadık. Loş ve sakin bir odaya geçip emzirmeye çalıştığımda emmeye başlardı kızım. Bu tür dönemler olabiliyor. Ama gerçekten geçici bir durum. Bana geçici dediklerinde inanmıyordum ama geçiyormuş:)
Pozitifanneee Mevamm58 biz de yaşamıştık 3. ayına girerken emzirme danışmanından yardım almıştım bir çok sebebi olabilir bunun biberon istiyor olabilir sütün az geliyor olabilir falan demişti ve biberonu bırakıp sütümü arttırmaya yönelik çalışmıştık ama senin bebeğim daha büyükmüş sanırım sebebi aynı değildir 🤗
Birceninannesi GameOver hangi pozisyonda emzirdiniz? Yatarak deniyorum, ters emzirmeyi deniyorum, hoplata zıplata gezerek emzirmeyi deniyorum, kucakta dik emziriyrum. Hepsini deniyorum yok emmiyo çığlık kıyamet ağlıyo
Birceninannesi Mevamm58 çıldırıciiimm artık resmen yaa meme delisi kızım, meme görünce ağlar oldu. Akıl sağlığımız bozulmadan düzelir inş🙏🏻
Mevamm58 Pozitifanneee sütüm az değil yetiyor ama işte sebebini bilsem her yolu deniyorum ama yok aynı