Kızlar hayırlı aksamlar bebek için tedavi gördüm adetim 1 gün geçti bugün sabah test yaptım ilk başta hiç birşey yoktu markete gittim geldim çöpe atayim diye elime aldim çift çizgi çok net değil çok silik de değil sizce gebelik var mıdır hani 10 dk dan sonra çıkan test olumsuz sonuç diyorlar ya