Kızım emeklemek adına hiç birşey yapmadan 11 aylıktı ufak yürümelerle 1 yaşında tutundu kalktı gayet güzel yürüdü . Her bebek emeklemeyebilir yani oturma ve yürüme eylemini yapıyorsa gelişimi gayet yerindedir demek bu emeklemek bir gelişimininn önde olduğu belirtisi değildir canım . Yeğenimden emeklemeden yürdü kızımda . Bazı bebekler tontonluktan göbeğini kaldıramayıp emeklemek istemıyormuş benim kızım gibi doktorumuz söylemişti