BARKINATLAS Ohaezgi 75 CC yapacağın zaman göz kararı mamayı 2.5 ölçek koyacaksın canım.ben bazen 70 bazen 100 CC yapıyorum ölçeğe göre göz kararı her 30 da 1 ölçek her 15 tede yarım ölçek ayarlıyorum
BARKINATLAS Ohaezgi 75 CC yazmıyor olabilir ama göz var nizam var.bendekinde de 20 30 60 70 90 110 yazıyor arada ölçülerde yapılabilir zaten biberonların bir çoğunda çizgi var.rakamı yazmasa bile.ona göre ayarla her 30 ml suya 1 ölçek mama.
Yahmir Ohaezgi bende 60 veriyordum o zamanlar zaten ne kadar doyduğunu anlamak için 60 ml koymuştum hepsini içip susunca anlamıştım doyduğunu.
Dilaraciftci1 Ohaezgi 60 iki ölçek deneyin anne sütüyle birlikte yeterli olacaktır baktınız tekrar ağlıyor bu sefer de 90 yapın ama ara kısımlar 70 80 kafanızı karıştırabilir her 30ml bir ölçek şeklinde ilerleyin
Ada_Deniz Ohaezgi aç olursa durmaz ağlar canım ama 60 cc 2 ölçek ver bakalım mama arkasında ölçüler var zaten ona göre de hareket et.