Nazo2020 Kızım mama içmiyo biberon asla kullanmıo doktorumuz kilo alması lazım dedi memeyide bıraktı ek gıdaya koy mamayı dedi başka bi doktor da onun hiç bi faydası olmaz dedi sizin bilginiz var mı