Benimde göğüs ucum hiç yoktu arkadaşım, silikon uçla başladık belli bi dönem ara ara sağıyordum geceleri özellikle 2-3 saatte bir sağ ki sütün dahada çok artsın. Silikon uç emerken hep kayma yaptı bizde o yüzden kanayan yaralarım oldu, eşimle annem kollarımı tutuyorlardı acısına dayanamıyordum artık ama bebeğim gözümün içine bakıyordu hep ondan destek aldım. Araştırmalarım sonucu yara için avent göğüs kalkanı aldık benim için mucizevi bişeydi, hem yaralarım geçti hemde kalkan sayesinde uçlar belirginleşti. 5 aylığız artık çok güzel emiyoruz çok şükür geçti o günler fakat hala kalkanı takıyorum yoksa eski halini alıyor 🤷♀️