Melisayigit vajinusmusluydum tedavi oldum gittim paşa paşa vajinal muayene de oldum çatı kontrolümü de yaptrdım. Bu hastalığın seviyeleri var tamam ama ben de yaşayan biri olarak nasıl hamile kalınabiliyor anlayamıyorum. Hamile kaldıysanız çatı muayenesi de yaptırabilrsiniz korkulcak bşy değil çok kısa sürüyo zaten