Kızım doğdupundan beri zorla emdi bu son 15 gündür tamamem bıraktı gibi mesela 2 gündür hiç emmiyo her zaman sabırla deniyorum nasıl ağlıyo çırpınıyo zorluyorum bazen çok ağlıo asla emmiyo ne yapmam lazım ben 2 yaşına kadar emzirmek istedim 😔😔 çok erken bıraktı üzülüyorum sizce geri ister mi memeyi kilo alımı da çok yavaş çünkü mama da yemiyo biberon asla ağzına almıo kaldım ortada 😔😔 fikirlerinize ihtiyacım var