Mayis_prensesi Çok geçmiş olsun. Benim de kızımda süt ürünleri alerjisi vardı. 10. Ayında tamamen bitti. 🍀 Umarım sizin de yakında son bulur.
Ben o dönemde kızıma sütsüz pankek ve krepler yapıyordum. Onlar dışında patates tostu, yulaf ezmesi içine meyveler, pişi ve çeşit çeşit omletler yapıyordum. Salatalık, domates, zeytin yediriyordum. 💐